Woodstock40: 8mm’s

augustus 18, 2009

Hier is 17 augustus voorbij, maar in Bethel nog niet, al zouden de half miljoen festivalgangers op dit uur evengoed aan het inpakken zijn, op weg naar huis/next stop Vietnam/Altamont/whatever.

Ik ben voorbijgegaan aan de alom bekende clipjes van Joe Cocker, Jimi Hendrix’ Star spangled Banner en Purple Haze, niet omdat ik daar niks aan vind maar daar wordt je al mee doodgegooid als je ‘Woodstock’ googelt. En ‘White Rabbit’, ook zo’n Woodstock klassieker.
En een hitparadenummer toendertijd, wat maar bewijst dat niet alle hitmuziek persé shit is (tenminste in Pitz’ oren). Net als Oh Well, Venus, alles van de Stones en de Beatles blabla..

Hier nog een ooggetuigeverslag, een enkeling wist kennelijk z’n camera + filmpjes heelhuids thuis te krijgen, naar de ontwikkelcentrale te sturen, dat al die jaren te bewaren en vervolgens weer op YouTube met de wereld te delen, hier meer van dat moois

voor de sequel & meer klik hier

8m180

Ga van het overbekende genre zometeen evengoed ‘see me feel me’ nog posten, al kan dat me nu niet meer zo boeien, ik weet nog wel dat ik daar toen aardig van onder de indruk was…

En dan nog een epiloog/evaluatie, maar dat kan nog wel eens morgen worden…

Eén reactie to “Woodstock40: 8mm’s”

  1. karen todd said

    thanks Piet…..a fun trip-

Geef een reactie

