zeurpitje

augustus 15, 2009

ppjuli Gelukkig ben ik weer online nadat ik weer eens niet aan m’n betalingsverplichtingen had voldaan (de achtergronden daarvoor mogen onderhand genoegzaam bekend zijn bij de oplettende wolkenspottertjes), alleen is m’n internetverbinding nou zo traag als dikke peop, maar volgens mij ligt dat niet aan de verbinding maar aan ’t putertje.

Puter voelt zich kennelijk net als piter, want uit m’n vorige post heb je misschien kunnen opmaken dat er na 9 maanden eindelijk iets overgamaakt gaat worden maar dat dat zo’n beetje de helft is van wat ik gekregen zou hebben als december vorig jaar niet een beslissing was genomen die zogenaamd herroepen is.

Kennelijk moet ik toch nog eens de betekenis van het woord ‘herroepen’ opzoeken, want in mijn beleving was dat altijd iets anders dan de betekenis die er bij de UWV aan verbonden wordt. Ik ben dus nog lang niet klaar met deze continuing story, maar als het goed is kan ik volgende week weer eens een paar hoognodige uitgaven doen. Of er zijn weer kapers op de kust die in één keer beslag op de hele poet weten te leggen…

PS Met internetsnelheid is het weer beter, nadat ik afgesloten was moest er zeker weer allerlei dingen bijgewerkt worden, op een gegeven moment krijg ik de melding dat ‘de updates zijn bijgewerkt, over 5 minuten sluit ie af ‘ (of niet als je ‘later’ indrukt), na herstarten liep alles weer als vanouds.

Nou moet ik nog even gereset worden…

Eén reactie to “zeurpitje”

  1. Prachtige pagina’s zijn dit! Complimenten. Ontdekt via Vinkenoog op Facebook. Ik ga je volgen! Hartelijks uit Brussel, Serge.

Geef een reactie

