Hallo wereld!

juni 17, 2009

Maar weer ’s een nieuwe blog begonnen, als web-2 uitbreiding van m’n site. ik had vorig jaar ‘pitzwolken‘ al op het net gezet vanwege het tragische overlijden van Mart, en op zich zou ik daar wel verder mee uit de voeten kunnen, maar ik ben nog niet zo’n ster met de blogosfeer. En eigenlijk hoef ik ook niet zo nodig te weten dat er 0 reacties op m’n stukje zijn, of dat er 2 pageviews waren. Maar soms zijn er stukjes die wel om een reactie vragen, zoals voor de condoleances na het Mart-drama.
Zo langzamerhand wou ik dat toch wel eens van de voorpagina, naar een ander plekje, het zal wel iets heel simpels zijn, maar ik vind het niet. En je hebt kans dat begin oktober er weer mensen zijn die nog eens een I.M. willen posten, dus ik besloot maar weer van voren af aan te beginnen…
Want ik wil ook een beetje bij blijven, om zelf met hele CMS-systemen te fröbelen dat gaat me nog een beetje boven m’n pet, en mij gaat het ook meer om de grafische kant van het webgebeuren. En dat ei kan ik hier weer niet kwijt, of ik moet allerlei word-press punten kopen om een beetje met de CSS te kunnen stoeien. Maar er is nog genoeg uit te dokteren, en op zo’n blog kan je weer andere leuke dingen.
Eigenlijk ben ik op zoek naar een systeem met losse modules, dat ik onder een stukje op m’n site alleen maar ‘x reacties’ hoef te plakken, waarna je op de bewuste reactie-pagina komt, in een iframe op m’n eigen pagina.
Nou zet ik onder de berichtjes maar een ankertje, link daarnaar, dat lijkt er een beetje op. Ik heb al geprobeerd of ik in WordPress weer een iframe kan prutsen waarin stukjes van de site, dat lust ie niet, terwijl dat toch hele ouderwetse html is…
We prutsen verder….

pitjeroest

3 Reacties to “Hallo wereld!”

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. karen todd said

    from my little slice of heaven Piet- Hallo back!

Geef een reactie

